13 Juni Sims 2 11.03

Efter den där j***a vårterminen är det äntligen sommarlov! Jag kan knappt vänta tills jag och pappa åker till Rhodos med min klasskompis! Jag har lovat Snobben att MMSa och SMSa henne varje dag!!!! Bakom skärmen sitter en yrvaken tjej i rosa morgonrock. Nu ska jag snart spela sims. Jag har haft familjen Sten väääääldigt läääääänge! Det började med att Camilla och Micke inte kände varann. Åsså gifte dom sig och sånt där. Deras barn Molly träffade Ludde. Deras barn Jessica träffade Victor. Deras barn Melvin träffade Jannicke. Deras barn Emilia träffade Ludvig. Deas barn är småbarn och Emilia väntar ett till!


Det var allt för mig de senaste timmarna!


So long- flaggstång!
<3<3<3<3<3<3=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0